Weekendje Limburg

In de herfstvakantie was ik op een soort mini-vakantie in Limburg! Samen met mijn ouders en zussen zat ik in een huisje in een park in het zuiden van Limburg. We gaan normaal nooit in zo’n soort huisje, dus daarom was het nu extra “speciaal”. Dit verslagje komt iets later online, omdat ik na het weekend gelijk weer naar school moest en geen tijd had om te bloggen. Toen ik eindelijk weer iets meer tijd had, heb ik een paar dagen ziek op bed gelegen. Maar hier is het artikel alsnog!

ipp

We verbleven in een Landal Greenpark en we zaten aan de rand van het park. Dit was wel fijn, zo zat je lekker rustig. Er was zwembad, waar we erg vaak naartoe zijn gegaan, en verder waren er ook nog een paar speeldingen voor kleine kinderen. 

ipp

We zaten ergens heel dicht bij de grens met Duitsland en België, dus zijn we ook even naar het Drielandenpunt gegaan. Er stond één paaltje, met daaromheen een heleboel mensen die allemaal op de foto wilde. Dit zag er wel grappig uit :p. We hebben een beetje door het bos gelopen, waarbij ik de hele tijd sms’jes kreeg met: “Welkom in België, het tarief…” en “Welkom in Duitsland, het tarief…” als ik weer over de grens ging, haha. 

ipp ipp ipp

De dom in Aken hebben we ook bezocht. Het plafond daar is zo mooi! Verder hebben we nog een beetje door Aken gelopen, maar het begon al snel te regenen, dus zijn we weer terug naar het huisje gegaan. Het is wel een erg leuke stad.

Maastricht moesten we natuurlijk ook nog even bezoeken. We zijn in een paar winkels geweest in de grote winkelstraat, maar het enige wat ik daar kocht was een joggingbroek. Daarna liepen we naar een grote boekhandel, ín een oude kerk. Heel speciaal! Ik kocht daar het boek The Shock of the Fall van Nathan Filer. Ik heb hem nu al uit, misschien schrijf ik er nog een review over :) . 

ipp

Dat was het wel weer! We hebben vooral lekker uitgerust, en het was een erg geslaagde mini-vakantie. 
Liefs, Isabel.

Geef een reactie

