Amsterdam

Afgelopen zondag ben ik met twee vriendinnen naar Amsterdam gegaan. Het leuk me leuk om wat foto’s te laten zien en om te vertellen wat ik heb gekocht, dus let’s go!

ipp

Ik heb sinds kort kleedgeld, dus ik kon wat nieuwe winterkleren uitzoeken in Amsterdam. De kleding die ik zag was het steeds nét niet, dus ik heb niet zo veel gekocht. De dingen díe ik heb gekocht vind ik wel erg leuk, en daar gaat het om :) .

DSC_2007

Alle drie de dingen die ik heb gekocht komen van de Brandy Melville. De tas waarin je de spullen meekrijgt is zo leuk!

ipp

Ik kocht dit bordeauxrode rokje, ik vind hem zo mooi! De stof is erg zacht, een beetje fluweelachtig. Hij valt heel mooi losjes. Het truitje vind ik ook heel erg leuk. Hij is erg simpel, maar daar houd ik wel van. Het rokje en het truitje kostten allebei €24,- .

ipp
Ik kocht ook dit kettinkje. Ik houd heel erg van zulke kleine, simpele kettingen, dus deze kon ik niet laten hangen. Ik vond hem ook erg leuk bij het rokje en het truitje passen. De ketting kostte €7,- .

IMG_20141019_193554

In Amsterdam is een deel van de film The Fault in Our Stars opgenomen. Aangezien we deze film (en het boek ervan natuurlijk) alle drie geweldig vinden, moesten we wel naar het beroemde bankje. Het duurde even voordat we hem hadden gevonden, maar uiteindelijk is het ons gelukt, haha. Er waren een heleboel quotes uit het boek op het bankje geschreven, wat het bankje extra “speciaal” maakt. 

Ik heb een hele leuke dag gehad in Amsterdam. Hopelijk vonden jullie het leuk om dit artikel te lezen :) .
Liefs, Isabel.

Geef een reactie

