Pannenkoekentaart

Iets wat ik al een tijdje graag wilde maken is een pannenkoekentaart. In de vakantie had ik daar eindelijk tijd voor, dus ben ik aan de slag gegaan!

DSC_1931

Het is helemaal niet lastig om een pannenkoekentaart te maken. Het enige wat je doet is pannenkoeken bakken, die op een stapel leggen, en er stroop, jam, etc. tussen te smeren. Je kan natuurlijk ook gewoon een stapel pannenkoeken bakken en die gewoon zo opeten, maar een pannenkoekentaart ziet er veel leuker uit! 

DSC_1915

Bak eerst de pannenkoeken. Ik had nog een mix staan die op moest, dus deze heb ik gebruikt. 

DSC_1916

Laat de pannenkoeken een beetje afkoelen voordat je verder gaat. Neem een leuke schaal en pak de pannenkoeken. Leg de pannenkoeken één voor één op de schaal, en smeer er steeds iets tussen. Ik gebruikte stroop, maar je kan alles gebruiken wat je lekker vind, bijvoorbeeld jam, nutella, enzovoorts. 

DSC_1927

Dat is alles wat je moet doen. Simpel hè! 

DSC_1930 DSC_1931

Als je een stukje uit de taart snijdt, zie je heel leuk alle pannenkoeken. Ik had niet heel veel stroop gebruikt, maar je zag en proefde de stroop amper meer. Ik raad je dus aan behoorlijk wat stroop te gebruiken. Daar wordt de pannenkoekentaart mooier en lekkerder van. 

Heb jij wel eens een pannenkoekentaart gebakken?
Liefs, Isabel.

Geef een reactie

