Back to school

Na zes weken zomervakantie is het weer zover: school. Ik woon in de regio midden, dus hoef pas als laatste weer terug naar school. Maar nu ben ook ik aan de beurt om weer naar school te gaan. Het leek me leuk om weer eens een update te plaatsen over alles wat er is gebeurd.

ipp

Afgelopen vrijdag ben ik naar de  meeting gegaan! Ik heb niet echt vriendinnen die blogs lezen, dus ben ik in mijn eentje gegaan. Ik was erg benieuwd hoe het zou worden, maar het was erg gezellig. De meeting was in Utrecht, en iedereen nam wat te eten of te drinken mee. Het begon om één uur, en pas na vier uur ging iedereen naar huis. Geslaagde middag!

Op de meeting hebben we het ook over bloggen en alles wat daar mee te maken heeft gehad. Jiami vertelde een aantal dingen over hoe zij haar site heeft gemaakt, en daar heb ik veel van geleerd. Ik ben nu druk bezig met mijn blog te verbeteren en dat soort dingen. Het kan nog wel even duren voordat ik klaar met alles ben, maar als het zover is laat ik het jullie zeker weten. 

Het is nu zondag en ik heb net bijna al mijn boeken gekaft. Ik moet er nog een paar, maar al mijn kaftpapier is op. Nu moet ik eerst nog nieuw kaftpapier halen voordat ik verder kan. Oeps… Morgen ga ik naar de orthodontist, en dan krijg ik elastiekjes om mijn kiezen. Die heb ik dan een week, waarna ik een slotjesbeugel krijg. Ik heb er zo geen zin in! Maar ik krijg er wel een mooi recht gebit van, en daar doe ik het voor.  

Dat was het weer voor vandaag. Ik had gewoon een paar dingen die ik wilde melden, en het leek me leuk om weer eens een personal update te schrijven. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!
Liefs, Isabel.

Een gedachte over “Back to school

  1. Hee Isabel,

    Ik las dat je bezig bent met je blog, super leuk!
    Als je hulp nodig hebt qua een achtergrond of een header dan zou ik je graag willen helpen.
    Ik zal mn site ervoor achterlaten zodat je daar misschien een kijkje op kan nemen zodat je kan zien wat ik allemaal al heb gemaakt. (ik laat mn blog achter maar boven in het menu staat een kopje ‘ThePinkCoat’ als je daar op klikt dan ga je naar mn andere site)

    Liefs x

    Like

Geef een reactie

