London foto’s

Ik heb al een shoplog gemaakt van mijn vakantie in London, en er is komt ook/is al een artikel verschenen over Kew Gardens in London. Ik heb in London behoorlijk wat foto’s gemaakt, en die wil ik graag met jullie delen. Dat ga ik in dit artikel doen! De foto’s komen niet in volgorde, het zijn gewoon wat leuke foto’s die ik wil laten zien. Eigenlijk wilde ik dit artikel al eerder online zetten, maar ik was het vergeten… Oeps…

ipp

ipp

ipp

big ben collage

De Big Ben!

ipp

ipp

Ik vind deze eekhoorntjes zo schattig! 

ipp

ipp

ipp

Een vriend van mijn ouders woont in de buurt van London, dus we hadden met hem afgesproken een middag iets leuks te gaan doen. We hadden nog niet gelucht, dus zochten we een plekje om wat eten te halen. We kwamen een food market tegen, met heel veel kraampjes met lekker eten. Ik zag een pizzakraampje, dus daar heb ik wat te eten gehaald. Ook kocht ik een citroendrankje.

ipp

ipp

Op de laatste dag dat we in London waren was mijn vader jarig. We kwamen een leuke bakker tegen, waar we wat lekkers kochten. We kregen het mee in een heel schattig doosje. 

ipp

Voor de lunch haalden we meestal wat brood in de supermarkt of bij een bakkertje. Dat namen we dan mee naar een parkje, en daar aten we het op. 

ipp

Hopelijk vonden jullie het leuk om deze foto’s te zien!

Liefs, Isabel. 

Een gedachte over “London foto’s

Geef een reactie

