Zomervakantie shoplog

Even terug plaatste ik al een London shoplog, en nu heb ik nog een vakantieshoplog. Even nadat ik met mijn vader terug kwam uit London, zijn we met het hele gezin (mijn ouders en zussen) met de auto, caravan en tent op vakantie gegaan. Het was erg leuk! Ik heb ook een paar dingen gekocht en gekregen, en die ga ik in dit artikel laten zien.

DSC_1904

De Sephora in Frankrijk kon ik natuurlijk niet overslaan. Ik ben in twee verschillende geweest, en heb deze drie dingetjes (alle drie van Sephora eigenmerk) gekocht:

Lemon Verbena Eau de toilette, €4,95
Deze parfum ruikt heel lekker fris en zomers. Erg lekker!

Blotting papers, €3,-
Zulke papiertjes zijn erg handig! Je dept ze op je gezicht, en dan glim je al gelijk een stuk minder. Er zitten vijftig stuks in, voor maar drie euro. Dat is dus prima te doen.

Green Tea Mask, kost rond de drie of vier euro.
Dit masker leek me erg fijn, vandaar dat ik deze ook in het mandje gooide!

DSC_1909

Ik had al erg veel goeds gelezen over het micellair water van Bioderma. Toen ik deze in de winkel tegenkwam, heb ik hem daarom gelijk meegenomen. Ik ben erg benieuwd of het een fijne reiniger is. Wie weet schrijf ik er nog een review over! De prijs weet ik niet meer, maar het was ongeveer zestien euro.

DSC_1907

In Grasse (een stadje in Frankrijk, staat bekend om alle parfum die er gemaakt wordt) was een schattig winkeltje die allemaal parfums, geurkaarsen, en dat soort dingen verkocht. Ik heb er twee kleine dingen gehaald. Als eerste een crèmeparfum in de geur Coton. Hij ruikt heerlijk fris en zacht. Prijs: €3,95.

Ook nam ik vijf waxmelts mee, voor maar €1,50. Er waren een heleboel verschillende geuren, maar de meeste vond ik te zoet. Ik weet de namen van de geuren die ik gekozen heb niet meer, maar ze ruiken allemaal lekker fris en niet te sterk.

DSC_1911

In Frankrijk verkopen ze het merk Le Petit Marseillais. Dit merk heeft een heleboel lekker ruikende zeepjes, bodylotions, shampoo’s, ga zo nog maar even door. Ik heb me in kunnen houden, en heb alleen maar een bodylotion gekocht. Het is een pompje, erg handig. De prijs was rond de vijf euro.

Zijn jullie op vakantie geweest? Zo ja, waar naartoe?

Liefs, Isabel.

Een gedachte over “Zomervakantie shoplog

  1. Crèmeparfum? handigg! dat hebben we vast niet in nederland. Ik ga volgende week naar italie. Hopen dat ik nog wat dingen kan vinden die ze in nederland niet verkopen. Dat is altijd zo leuk! xx

    Like

Geef een reactie

