Boek: Demi Lovato, Staying Strong 365 days a year

Waarschijnlijk kennen jullie Demi Lovato wel. Ze is zangeres, maar daarnaast heeft ze ook een boek geschreven. Al weer een tijdje geleden heb ik dit boek gekocht, en ik ga jullie vertellen wat ik ervan vind.

DSC_1927

Staying Strong 365 days a year is geen fictie-boek. In het boek staat voor elke dag van het jaar een quote. Daarnaast staat er ook een stukje tekst bij, waarin Demi iets vertelt over de quote. Als laatste staat op elke pagina een doel voor die dag. Het is de bedoeling dat je elke morgen de goede datum in het boek opzoekt, de quote en de tekst leest en die dag het doel probeert uit te voeren.

DSC_1929

Zo ziet de pagina er dus uit: de datum, de quote, een stukje tekst en het doel. Ik vind vooral de quotes heel erg leuk, maar ook de doelen voor de dag zijn vaak erg inspirerend. Soms zijn het simpele dingen, zoals iemand een complimentje geven. Andere doelen, zoals het maken van een lijstje met alle dingen waar je dankbaar voor bent, kosten wat meer tijd.

DSC_1938

Ik vind de vormgeving van het boek heel erg mooi. Het boek heeft een harde kaft, met daarop een foto van Demi. Daaromheen zit een soort papieren hoesje met de titel van het boek, een tekst op de achterkant en een plaatje van vogels. Dit geeft een heel mooi effect: je ziet de vogels en titel goed, en op de achtergrond zie je de foto van Demi Lovato. 

DSC_1931

De quotes die in het boek staan zijn erg mooi. Door de tekst erbij te lezen, snap je nog wat beter wat de quote precies betekend. 

DSC_1936

Ik ben heel blij met dit boek! De kaft is heel mooi, en ik vind het heel leuk om elke dag een bladzijde uit het boek te kunnen lezen. Ook als je Demi Lovato’s muziek niet kent, is dit boek erg leuk. Aanrader!

Prijs: €15,49

Liefs, Isabel.

Geef een reactie

