London shoplog

Terwijl ik dit typ, ben ik nog niet zo lang terug in Nederland. Ik ben namelijk een aantal dagen in London geweest! Over de vakantie zelf komt binnenkort een artikel, maar ik ga jullie eerst laten zien wat ik allemaal gekocht heb!

Alle prijzen zijn in Ponden.

DSC_1907

Boeken:

Ik kon natuurlijk niet naar London gaan zonder een paar Engelse boeken te kopen. Bij Waterstones, een erg grote boekhandel, heb ik een aantal boeken gekocht. Bij twee daarvan gold de actie tweede halve prijs, dus dat was mooi meegenomen. Het onderste boek op de bovenste stapel komt niet van Waterstones, maar die heb ik gekocht in de museumshop van Tate Britain. Ook nam ik nog twee tijdschriften mee bij een winkel waarvan ik de naam vergeten ben, bij een metrostation.

DSC_1903

If I Stay, Gayle Forman
£7,99

DSC_1902

An Abunduance of Katherines, John Green
£7,99

DSC_1900

More Than This, Patrick Ness
£7,99

DSC_1897

Dead Ends, Erin Lange
£6,99

DSC_1895

Mess, Keri Smith
£8,99

DSC_1909

Company magazine
£2,60

DSC_1911

Glamour Magazine (met gratis mini Clinique chubby stick)
£2,-

Make-up:

Ik heb natuurlijk een aantal make-upproducten gekocht bij Boots. Als eerste de concealer van Collection. Ik had hier al zoveel goeds over gehoord, en nu kan ik hem eindelijk zelf uitproberen. Ook kocht ik twee leuke nagellakjes van Barry M, waarbij de tweede maar de helft van de prijs was. 

DSC_1914

Lasting Perfection Concealer, Collection
£4,19

DSC_1918

Pressed Powder, Collection
£1,99

DSC_1915

Links: Sugar Apple, Barry M
Rechts: Papaya, Barry M
£3,99

Eten:

Bij de Marks&Spencer kwam ik een heel schap tegen met leuk snoep, waaronder de Percy Pigs. Dit zijn allemaal verschillende soorten “biggetjes”, heel grappig. Ik kocht de Percy Piglets, allemaal kleine versies van het snoep. Ook nam ik de Reversy Percy mee. Bij normale “biggetjes” is het hoofd van zacht roze snoep, en de oortjes zijn meer winegum-achtig. Bij deze is dat omgekeerd, erg grappig. Ook nam ik twee speciale zakjes Skittles mee.

DSC_1921

DSC_1922

Percy Piglets en Reversy Percy, M&S
Per stuk £1,50
Twee voor £2,50

DSC_1919

Wild Berry Skittles. Confused Skittles
£0,70

Kleding:

Ik heb niet veel kleding gekocht, één shirtje maar. Ik ben wel bij de Forever 21, Primark, etc. geweest, maar alles was het net niet. Dit shirtje vind ik wel heel erg leuk, helemaal mijn stijl!

DSC_1923

DSC_1925

Bershka
£15,99

Dat was het! Naast shoppen heb ik nog veel meer in London gedaan, daar komt waarschijnlijk zaterdag een artikel over online. Tot dan!

Liefs, Isabel.

Geef een reactie

